Audi Sport

Novi Audi TT RS kupe i novi TT RS Roadster

Audi Sport je “sjeckao” top model serije TT: s dinamičnijim izgledom, novi TT RS (kombinirana potrošnja goriva ul / 100 km: 8,1 – 7,9, CO2 / km: 183-181 * emisija CO2) što ponuditi. Njegov motor s pet cilindara razvija 400 konjskih snaga, uz nepogrešiv zvuk petocilindričnog motora. Verzije Coupéa i Roadstera bit će dostupne na Salonima u Njemačkoj od proljeća 2019. godine.


„Novi TT RS je u apsolutno vrhunskoj formi i kao dobro pripremljeni sportaš još više prikazuje koliko snage leži ispod njegove mišićave vanjštine,“ kaže Michael-Julius Renz, izvršni direktor tvrtke Audi Sport GmbH. Oliver Hoffmann, tehnički direktor tvrtke Audi Sport GmbH, dodaje: „Izvanredne performanse su postignute malom masom, maksimalnim atletski namještenim ovjesom i našim nagrađivanim peterocilindričnim motorom. Ovaj 2.5 TFSI motor devetu godinu zaredom dobitnik je cijenjene nagrade Međunarodni motor godine.”


Dinamički izgled: Vanjski dizajn
TT RS nikada nije bio tako mišićav. Potpuno redizajnirani prednji kraj i istaknuti stražnji kraj daju mu dinamičan izgled. Logotip quattro u mat titanijskoj boji nalazi se u donjem dijelu sjajne crne rešetke unutar mat crne maske. Poprečni zračni otvori, koji su čak i povećani, podijeljeni su na vertikalnim trakama iznutra i izvana. Za hlađenje postojećih hladnjaka nalaze se tipične RS komprimirane prednje maske. Poprečni otvori za provjetravanje, koji se protežu gotovo do otvora prethodnih kotača, čine da TT RS izgleda vrlo široko.

Kontinuirani prednji spojler, koji je oštar na krajevima, snažno povlači prednji donji spojler, dajući automobilu prepoznatljiv moto sportski inspiriran izgled. Vrh spojlera je standardne boje u boji karoserije, ali je dostupan iu imitaciji mat aluminija ili u sjajnoj crnoj boji. RS model ima veliki crni umetak u novo dizajniranim bočnim pragovima. Vanjski poklopci ogledala su dostupni u boji karoserije, imitaciji mat aluminija, sjajnoj crnoj i ugljičnoj niti.


Sa stražnje strane, pogled privlači novodizajnirani fiksni stražnji spojler s bočnim zaklopcima. Kao dio aerodinamičkog koncepta, podržava tipične performanse i performanse RS-a. S obje strane iznad novog RS specifičnog difuzora nalaze se vertikalni elementi dizajna. Dvije velike ovalne ispušne cijevi daju tipičan RS završni izgled.

LED prednja svjetla dio su standardne opreme. Opcijska Matrix LED prednja svjetla inteligentno i jako fleksibilno reguliraju duga svjetla. Opcijska Matrix OLED svjetla za vožnju u nazad sa 3D dizajnom raspršuju svoju intenzivnu svjetlost uz ekstremnu homogenost i preciznost. Kada se uključi paljenje, OLED svjetla za vožnju unazad emitiraju spektakularnu svjetlost. U unutrašnjosti, tu je nova crvena oznaka 12 sati na upravljaču.


Novi TT RS dostupan je u osam različitih boja, uključujući novu za RS model specifičnu boju Kyalami zelenu i nove boje Pulse narančastu i Turbo plavu. Na zahtjev, mat aluminij i sjajno crni stilski paketi ističu prednji i stražnji spojler. Sjajno crni stilski paket uključuje Audi prstene i kao opciju TT RS logotip u crnoj boji na prednjem i stražnjem kraju vozila. Krov od tkanine modela TT RS Roadster je crne boje. Audi exclusive program nudi razne dodatne mogućnosti individualizacije.


Nagrađivane performanse: 2.5 TFSI
Pet cilindara, snaga od 294 kW (400 KS), okretni moment od 480 Nm, quattro pogon na sve kotače – Audi TT RS impresionira unutrašnjim vrijednostima i nudi izvanredne vozne performanse. Izvedba coupé ubrzava od 0 do 100 km/h za samo 3,7 sekundi. Glazbena podloga osigurana je tipičnim zvukom petorocilindraša: 1-2-4-5-3. Zbog ove sekvence paljenja, ono se izmjenjuje između susjednih cilindara i onih koji su odvojeni. Ovaj jedinstveni ritam je glazba za uši mnogih zaljubljenika u konjske snage.


Prošle godine, tvrtka Audi Sport dobila je cijenjenu nagradu Međunarodni motor godine za motor 2.5 TFSI i to deveti put zaredom. Ovaj turbo motor snagu razvija iz zapremine od 2.480 cm3. Maksimalni okretni moment motora od 480 Nm dostupan je u rasponu okretaja između 1.950 i 5.850 o/min. Maksimalna brzina je elektronski ograničena na 250 km/h ili opcijski na 280 km/h.


Snaga petocilindričnog motora prenosi se preko 7-brzinskog S tronic mjenjača na quattro stalni pogon na sva četiri kotača koji raspodjeljuje potrebnu snagu između osovina preko višeslojne spojke. Upravljanje okretnim momentom u odnosu na pojedine kotače čini upravljanje agilnijim i sigurnijim. Vozač može koristiti Audi sustav za upravljanje dinamikom kako bi utjecao na pogon quattro i druge komponente kao što su sustav upravljanja, S tronic mjenjač i karakteristike motora. Četiri raspoloživa načina su udobnost, auto, dinamika i individualnost.


Čista dinamika: ovjes
Niska masa (1.450 kg, TT RS Coupé bez vozača) i dosljedna sportska ovjesa pružaju osnovne preduvjete za izvrsno upravljanje Audi TT RS. Sustav progresivnog upravljanja, posebno prilagođen modelu RS, osigurava bliski kontakt s cestom. Na prednjoj osovini, ventilirani i perforirani čelični diskovi stoje iza kotača od 19 ili 20 inča. Čeljusti kočnice standardizirane su u crnoj boji, ali kako su opcije dostupne u crvenoj boji. Kao opcija, RS sportski ovjes dostupan je s prilagodljivim ovjesom s Audi magnetskom tehnikom vožnje. Njihova tehnologija upravljanja također je integrirana u sustav za upravljanje dinamikom Audi select.


Inspiriran motor sportom: unutrašnjost
Kontrola i zaslon u novom TT RS-u u potpunosti su usredotočeni na vozača. Sportske karakteristike ovog modela 2 + 2 i RS sportska sjedala s uzorkom Alcantare ili opcionalno s kompaktnim uzorkom na finom Nappa kožnom oblogom, kao i RS logotipi na sjedalima, upravljačima, vratima i ručkama mjenjača. Specijalni RS prikazuje se na standardnom Audijevom virtualnom kokpitu s 12,3 inčnim zaslonom, koji pruža informacije o tlaku, momentu i G silama. U ručnom načinu prijenosa, indikator vozača upozorava da je uključen u viši stupanj kad je postignut maksimalni broj okretaja motora. Osim višenamjenskih tipova, sportski kožni upravljački uređaji u RS-u imaju ručice za prebacivanje stupnjeva prijenosnih prijenosnika koji uključuju dvije satelitske kontrole za pokretanje / isključivanje motora, kao i za upravljanje odabranim Audi drive-om i dinamičkim sustavima upravljanja.
Novi RS dizajn paket stavlja crvene ili plava detalje u ventilacijske otvore, sigurnosne pojaseve i podne prostirke s logotipom RS. Prošireni RS dizajn paket također nudi kontrastni element dizajna za sjedalu i središnju konzolu.

Moderan: informacijsko-zabavni sustav
Audi nudi i mnoštvo informacijsko-zabavnih značajki. Opcije uključuju MMI navigation plus s MMI touch sučeljem uključujući slobodno traženje teksta i kontrolu prirodnim glasom. Kao i Wi-Fi spojnu točku i Audi connect online modul. Online usluge dolaze u vozilo preko brze LTE veze. Audijevo sučelje za pametne telefone povezuje pametne telefone s modelom TT RS i sadržaje može prenositi na Audijev virtualni kokpit preko USB priključka. Bang & Olufsen audio sustav omogućuje izvrsno audio iskustvo unutar kabine sa snagom od 680 W.