Treća generacija španjolskog kompakta još prostranija i sportskija
Nakon Audija A3 te Volkswagen Golfa, nova treća generacija Seat Leona je u kratkom roku treći model koji je razvijen na novoj VW platformi MQB.
Čak do 55 posto strukturnih, mehaničkih i elektroničkih komponenti dijele ova tri modela. Tu je i niz poboljšanih TSI i TDI motora. Model FR, kojeg pokreće dvolitrenog TDI motor od 184 KS najbrži je i najsnažniji
Leon. Treba mu samo 7,5 s do stotke te postiže maksimalnih 229 km/h,
što je 3 km/h više od najsnažnijeg benzinca sa 180 KS. Dovoljno da ga proglasimo pravim sportašem, istinskim “hot hachem”. Ponudu motora na početku će činiti četiri benzinca i tri dizelaša. Početni je model 1,2 TSI od 86 KS, na koji se nastavlja verzija od 105 KS. Tu su i 1,4 TSI od 122 KS te 1,8 TSI od 180 KS. Samo početni benzinac i dizelaš (1,6 TDI 90 KS) ne dolaze uz sustav Start&Stop. Dizelske su opcije još 1,6 TDI od 105 KS te
dvolitreni model od 150 KS. Nova platforma ima 5,8 cm duži međuosovinski razmak, a istodobno je dužina vozila smanjena 5,2 cm. Povećani međuosovinski razmak osjete putnici, a tu je i 380 litara prtljažnika (39 l više od dosadašnjeg modela). Leon na naše tržište dolazi u veljači, a cijene još nisu poznate.