Volkswagen T-ROC Koncept: terenac s genima Golfa
Jedno od najugodnijih iznenađenja na ovogodišnjem ženevskom autosalonu zasigurno je bio Volkswagenov najnoviji SUV T-ROC, doduše u konceptnom izdanju, koji bi se na tržištu trebao pojaviti 2016. godine. Napravljen na MQB platformi koncerna, koja se koristi za brojna vozila, veličine je Golfa i trebao bi biti terenska izvedba ovog popularnog kompakta. T-ROC bi sa svojom dužinom od 4170 milimetara trebao zauzeti mjesto u Volkswagenovoj gami SUV-ova između najmanjeg Taiguna (3859 mm) i većeg Tiguana (4427 mm), uz već najpoznatijeg i najvećeg Touarega.
Konceptni model izgleda prilično atraktivno i razigrano, te najvjerojatnije najavljuje novi Volkswagenov dizajn. Nabildanom izgledu pridonose kratki prevjesi i 19-colni kotači, uz karoserijsku izvedbu s trojim vratima. Međutim, u serijskoj izvedbi T-ROC će dolaziti i s pet vrata, dok Targa krov u dva dijela s konceptnog modela neće biti u standardnoj inačici. Unutrašnjost djeluje prilično futuristički, ali poznavajući Volkswagenovu filozofiju po kojoj se momčad koja pobjeđuje ne mijenja, vjerujemo da će T-ROC dobiti umjerenije linije. Međutim, sigurno je, kako bi bio u trendu nadolazećih generacija automobila, da će najnoviji SUV biti opremljen infotainement sustavima i brojnim digitalnim zaslonima u boji.
SUV srednje veličine, za sada, pokreće 2.0-litreni TDI agregat snage 184 KS i s okretnim momentom od 380 Nm. Mjenjač je 7-stupanjski DSG s dvostrukom spojkom koji snagu prenosi na podlogu preko 4Motion pogona na sve kotače. Opremljen je elektroničkim sustavom koji omogućava tri različita programa vožnje: street, offroad i snow. Ovako opremljen Volkswagenov srednji SUV troši 4,9 litara na 100 kilometara.
Uz to, za ubrzanje vozila teškog 1,4 tone od 0 do 100 km/h treba 6,9 sekundi, te postiže maksimalnu brzinu od 210 km/h. S obzirom na raspon game motora i mjenjača iz Volkswagenova koncerna, finalna verzija T-ROC-a mogla bi biti pokretana bilo kojim agregatom.
Budući da će se T-ROC raditi na MQB platformi, pretpostavka je da bi ovaj SUV s genima Golfa, kad se pojavi na tržištu 2016. godine, mogao imati i električni pogon.